HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Zsorozatok a TV-ben: Xena+Herkules a dupla ZSdinamit

2008.03.29. 17:03 Winston007

Az első kézenfekvő kérdés biztos az, hogy miért egyben posztolok erről a két sorozatról? A válasz egyszerű: a készítők , a stáb és a színészek ugyanazok és a két sorozatot párhuzamosan csinálták.

Az egyik a napbarnított , olajos testű , Harley-Davidson bőrnaciban sétáló Herkules kalandjait mesélte el, a másik pedig a pszeudleszbi harcos picsa Xena mindennapjait mutatta be. Mindezt ókori környezetbe helyezve...ahol vannak nindzsák, hosszú kardok, szamurájok, légtalpas cipő, puskapor és persze istenek. A sztorik nevetségesek , az állandó verekedések pedig azokkal ütés hangokkal siralmasak voltak. Xena még ráadásul állandóan sikoltozott is meg egy kör alakú frizbit dobálgatott, ami mindig visszarepült a kezébe. Ehhez még hozzájöttek a mellékszereplők: Iolesz mint Herkules örökké vidám társa, aki kb. hatszor megmurdel a sorozatban de Herki (mert Iolesz így is hivhatta) mindig visszahozta az életbe. Xenanal meg Gabrielle, az ír görög, aki a harcos hercegnő leszbitársa.

Minden történelem kedvelő ember egyszerre fakadt sírva minden részen, hogy az alkotók miként képzelték el az ókort. De a trükkök is magukért beszéltek: amikor kentaur jelent meg a vásznon , szem nem maradt szárazon a röhögéstől.

A két főszereplő karrierje nem is ment magassabra: Kevin Sorbo nem lett Hollywoodi szupersztár (barbáros filmje elbukott ), míg Lucy Lawless nem futott be az X-aktákban sem. Kevin mentségére szóljon az Androméda!

Hálistennek véget ért mindkettő, és már csak ritkán tűnik fel a tévékben. De borzongva tekintek vissza azokra a keddekre, amikor ez a két sorozat a TV2 zászlóshajói voltak.

PS: kép ma nem lesz, lusta vagyok. :)

59 komment

Címkék: zsorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr7402116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2008.03.29. 17:12:10

Winston, ezt nagyon osszekrealtad. Nekem ennyi minden errol a 2 szuperkategorias Zs sorozatrol nem jutott volna eszembe.
Te lusta voltal, de en talaltam egy szuper kepet a 2 harcosrol, nem is akarmilyen korulmenyek kozott. :-]
www.eskimo.com/~tegan/xena/pics/weddinga1.jpg
De lehet ez meg viccesebb... :-D
www.xenafan.com/news/archives/images/sorbo-lawless.jpg

Moso 2008.03.29. 17:58:15

Lucy Lawless mellesleg tovább lépett a battlestar galactica fő cyclonjának.
ami viszont A kategóriás sorozat.
Herkulesnek maradt az Androméda, ami olyan C kategória,

2008.03.29. 18:40:51

Csak most fedeztem fel a blogodat, de régen röhögtem ilyen jót, nagyon eltaláltad a témát és a stílust, csak így tovább, visszatérő leszek...

justy 2008.03.29. 18:46:02

Azért nekem tetszett. Akkoriban ez teljesen jó volt :) Bírtam, amikor promózták a kedd estét , amikor a Jag és a Herkules volt egymás után...s a reklámban ugyanaz a szöveg mindkettőről csak vagy Kevin Sorbo vagy David James Elliot. Azért az ien trópusi hőség meg hasonló szarságoktól fényévekkel jobb volt :)

Thrasher 2008.03.29. 19:09:26

Hja, a BSG-ben egészen meglepett, hogy Lawless milyen jól tud kinézni, amikor nem nyakig véresen frizbizi lefelé a gonoszok fejét valami gagyi SM cuccban.

Winston007 2008.03.29. 19:14:02

Moso!

Basszus igazad van, nekem a kommented utan esett le! Viszont ha mar BSG, en nem tartok ott ,de vki nem tudna megmondani akkor most kik is azok az elodok? Akik cylonok istennek tekintenek? Es az emberek osei is? Magyarazza el nekem vki pls!!:)

tille 2008.03.29. 19:17:26

Mi az a BSG? Bari Saint-Germain?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.03.29. 19:19:02

Kövezzetek meg, de én szerettem... :D
Nem kellett komolyan venni és akkor kifejezetten szórakoztató volt.

kopa. · http://kopa.blogja.net/ 2008.03.29. 19:35:23

Winston007: Na pont feltetted azokat a kérdéseket, amikre legjobban kíváncsiak vagyunk de még senki se tudja rá a választ! :D

DArchAngel 2008.03.29. 19:36:44

BSG: Battlestar Galactica ;)

Én is alig ismertem fel benne Lucy Lawless-t.

Annó, amikor még más nem volt a mindenütt fogható kereskedelmi tévéken kívül, akkor jó volt ez a két sorozat. Olyan erősen gagyi-szagú, de pont azért jókat röhögtem rajtuk.

Ma láttam RTL-en remek filmet: Atomvihar. Bár annyira nem akciófilm, de ZS :)

Éjfél után meg a Purgatórium nevű eposz, olyan húzónevekkel, mint Eric Roberts vagy Randy Quaid.
Hogy ne legyünk részrehajlóak, a TV2-n a Mindhalálig, Jean-Claude "Spárga" Van Damme.

Moso 2008.03.29. 19:37:27

Battlestarról itt:www.sfportal.hu/content/view/122/148/

az hogy a cyclonok kit tekintenek istennek még nekem sem derült ki(talán az alkotójukat?)
talán az utolsó 4 évadban...

semmicico 2008.03.29. 19:40:58

BSG 4.-ik és egyben utolsó sorozata április 10-én indul.

sc.

Cole 2008.03.29. 20:14:44

Lehet engem is kövezni, de ez a két sorozat bugyuta, ám de pihentető, szórakozást nyújtott nekem. Kikapcsolt. Andoméda után meg Kevin Sorbo for Emperor :)

BSG:
az elődökről az utolsó évadban lesz majd több szó, ott kapjuk meg a választ.

ohmyFgod 2008.03.29. 20:46:23

Úgy látom azért elég sokaknak tetszett ez annak idején. (nem is volt annyira régen :P) Csatlakozom! Tud vki mondani jobb "gagyi" sorozatot? :D

ohmyFgod 2008.03.29. 21:12:46

Nosztalgiázáshoz támadt kedvem, és utánanéztem a sorozatnak. Most tudtam meg, hogy az Árészt alakító Kevin Smith 2002-ben elhunyt. Nyugodjék békében, az egyik legjobb volt a sorozatból!

Tribute to Kevin Tod Smith:
www.youtube.com/watch?v=rH9R3TgMiHY

2008.03.29. 21:14:21

Persze volt az a Conan sorozat is, ami fantasztikusan szar volt. Herkiék egészen nézhetőek voltak ahhoz képest. Bár én sokszor fehúztam magam és elkapcsoltam. Főleg az ókori karácsony, meg a sátorban kaszinózás borított ki. De akkoriban tényleg nem volt annyi minden néznivaló, mint mostanság.
www.imdb.com/title/tt0096622/
erről kéne írni, inkább...

Baszkurátor 2008.03.29. 21:42:00

Milyen cyclonról beszéltek feleim??Mert a BSG-ben cylonok leledzenek tudtommal.

Nyomi 2008.03.29. 22:41:15

Kultnak igaza van, azért Hercsula kalandjai a VIP-hez, meg a Chucj Norris-féle balfaszságokhoz képest egész nézhetőek voltak. Ettől függetlenül azért tényleg volt jópár röhejes rész.

De nekem az abszolút ZS-sorozat hazai értsd magyar termés. Az volt a címe ( asszem1 ), hogy a Következő Generáció. Valami botrányos volt, megért vagy 8 epizódot. Ahogy Kamarás Iván félmeztelenül kungfuzik a villája erkélyén...tragikus. Emlékszik rá valaki?

- duplagondol 2008.03.29. 23:43:55

No de ha nincs kép, legyen legalább video..:):

youtube.com/watch?v=y5NNNVHmchw

rexter 2008.03.29. 23:54:30

fasság ez a poszt, mégha teljesen is igaza van, de ezt a producerek, a stáb, a szereplők, és ami még szebb a nézők is tudják. ilyen sorozatot terveztek csinaltak egy ilyet, és teljesen jó volt. ha ez nálatok a ZS kategoria, akkor nem néztek tévét, mert ötvenszer igénytelenebb, szarabb vab. Xena Hercules arra pont jó volt h egy kurva unalmas hétvégén végigbambuld ha nem volt más. márpedig sokszor nem volt más, mert ez volt a legjobb :) szoval akkor az ennél ezerszer szarabb sorozatok milyen kategoriasak, Zs minusz 3?

ohmyFgod 2008.03.30. 00:59:08

imádom amikor leírják kb ugyan azt mégegyszer

Monster 2008.03.30. 01:46:46

Akárki akármit mond, csak azt sajnálom, hogy a Gabrielt alakító Renee O'Connor nem futott be annyira, hogy több filmben is láthassam:)
Amikor ment a tévé a Xena alatt, csak miatta néztem, de amúgy annak, aminek készült, teljesen jó sorozat volt. Könnyed kikapcsolódás helyenként jópofa humorral, komolyan nem vehető, és akkor sem vesztett semmit az ember, ha kihagyott pár részt:)
Szerintem sokkal jobb, mint a manapság adott barátok közt, jóban rosszban, vagy ilyesmi, amiken még röhögni sem lehet, max. sírni ilyen-olyan okból.

Cunami Jenő 2008.03.30. 07:54:40

Akkor végül a Xéna és a Gabi összejöttek a sorozatban valamikor?

Monster 2008.03.30. 12:58:27

Volt egy-két rész, amikor kapcsolatuk túlnyúlt a plátói hagyományos értelemben vett baráti szinten szerencsére:))

torro 2008.03.30. 13:13:37

Április 4. a BSG season premier.
Herkule és Széna meg rulez, szándékoltan önmaga és a ZS paródiája.

gabest1 2008.03.30. 13:29:52

"Hálistennek véget ért mindkettő, és már csak ritkán tűnik fel a tévékben. De borzongva tekintek vissza azokra a keddekre, amikor ez a két sorozat a TV2 zászlóshajói voltak."

viasat, ma:

14:05 Herkules
15:05 Xena

herki-e vagy · http://www.meetthespartans.com/ 2008.03.30. 16:27:06

Herkules a Meet the spartans (2008)-ban is játszik.

www.meetthespartans.com/

napoeon79 2008.04.01. 16:36:32

szerintem borzalmas szar volt ez a két sorozat és vannak náluk sokkal rosszabbak én inkább bámultam a falat vagy OLVASTAM helyettük :)

--tionion-- 2008.04.01. 20:09:59

sztem meg szerethető volt a két sori, főleg a karakterek miatt. na meg azért férfitársaim, valljuk be őszintén, mindannnyian drukkoltunk Xenának és Gabriellnek...mármint hogy összejöjjenek...khm...mondjuk nálam ez gondolatban meg is volt...de erről inkább majd máskor:P:)

Salome 2008.05.08. 21:16:14

Imádtam ezt a két sorozatot! Egyébként mind a kettő kőkemény paródia volt, és egy percig sem szabadott komolyan venni őket. Én szétröhögtem magam rajtuk.
A Meet the Spartans-ban hatalmasat alakít Sorbo! Lowless meg ha jól tudom operaénekesnő, és négy gyerekes anya volt a sorozat felvételekor. Jól tartja magát.
A Xénia lázra ki emlékszik? Na az tényleg ZS!

Salome 2008.05.08. 21:25:05

Megtaláltam, volt már Xénia láz alias Űrgammák jópár hónapja :D

Dymoon 2008.07.15. 23:20:18

Amikor ez a két sorozat ment, sokkalta jobb volt a többinél. Bár amik most mennek is elég trágyák(Cobra 11, Lost, Szökés) ezeknek nincs sajátos, magával ragadó világa, de sajátos története se. A Rob Taperték által megálmodott fantasy világ valami csodálatos. Új-Zéland amúgy is gyönyörű hely, de így az ókorba helyezve méginkább az. Én bírtam a karaktereket, Xena meg egy igen jó csajszi volt. Aki szereti a fantasyt, annak szerintem tetszettek. Az ultragagyi Conan, Robin Hood sorozatot meg ne emlegessük velük egy lapon.

duran 2008.07.15. 23:33:15

te beteg vagy...

gyerekkoromban énis néztem, de hamar kiábrándultam belőle, mosmtár undorítóak. Robin hood legújabb kalandjai ownolja xenát meg herkulest, conan meg az isten :D (bár nem sokkal jobbak azok sem)

Dymoon 2008.07.15. 23:41:24

Hm, nem véletlenül kapott imdb-n is jobb osztályzatot a Hercules sorozat, mint a Conan. Ráadásul idehaza is elég jelentős rajongótábora volt a Herculesnek és a Xenának, fiatalok, és idősek egyaránt imádták. A Conannak meg alig volt egy kis híre.

Delacroix 2008.07.16. 01:11:30

Dymoon 2008.07.15. 23:20:18

Ez 100%osan igaz, egészen az uccsó mondatig ("Az ultragagyi Conan, Robin Hood sorozatot meg ne emlegessük velük egy lapon.") Szerintem jók voltak azok is, még ha a minőségük nem is érte el mondjuk a Róma vagy a Supernatural szintjét, azonban szórakoztattak, de a lost, ilyen-olyan helyszínelők (CSI, majami, IFA, stb.)meg a banánok köztöt azért übereli rútul.

Delacroix 2008.07.16. 01:15:29

Dymoon

Mást leszólni, ilyen stílusban, h beteg vagy, 1általán nem szép dolog, csak mert neki más tetszik. Én sem esek neki senkinek, aki vitatni meri, h Cunayt Arkin, a legnagyobb harcművész, és olyanokat mer állítani, h pl Don "The Dragon" Wilson simán leabálná a Mestert xD

Delacroix 2008.07.16. 01:17:20

Sorry mindenkitől, a 2. komment durannak szóllt, csak meg vagyok fáradva...

Dymoon 2008.07.16. 02:38:56

Delacroix

Semmi probléma :) Amúgy igazad van, meglehetett nézni azokat a sorozatokat is, egy kicsit túlreagáltam a dolgot. Csak nekem inkább a Hercules meg a Xena volt a kedvencem, illetve volt sikeresebb, és érzékeltetni akartam a különbséget közte és a Conan, meg Robin Hood között.

duran 2008.07.16. 13:31:21

ok sry.

A legjobb az volt, amikor a tescoban még pár évvel ezelőtt egy fiatal anyuka ordibált a 4 éves kislányának ,hogy XENA, gyere ide.

Delacroix 2008.07.16. 23:17:02

Dymoon

Nekem is a Hercules és a Xena voltak a kedvenceim 1ébként;)

duran

A Xena sem gyenge :DD, de még mindig értelmesebb(nem sokkal xD) név a Rosalindánál meg az Esmeraldánál, én sok olyat láttam már :)

duran 2008.07.17. 00:11:40

Isaurát nem láttál esetleg :D:D:D

Delacroix 2008.07.17. 00:22:24

De bizony, van itt is 1 a faluban :DD
De már huszonéves xD

duran 2008.07.17. 16:18:55

Szerintem pénzt kéne gyűjteni a felszabadítására....

Delacroix 2008.07.17. 19:09:44

Na jah, hozzám jöhetnek az adományok, szívesen összegyűjtöm neki...

duran 2008.07.17. 20:27:32

Segítek, aztán majd a felét te viszed el neki a felét meg én. :D:D

Delacroix 2008.07.17. 20:44:55

Rendben, ezt megbeszéltük xDDD

(és még szét sem offoltuk a fórumot... mind1, ez már úgyis régi :D )

Gecc 2008.07.17. 21:20:48

Ahha... es a helyi Leoncio tudja mire keszultok?

duran 2008.07.17. 22:15:45

nem, úgyhogy tartsd a szád, különben több pénzt követel. (ami talán nem is baj mert akkor többet adnak az emberek)

duran 2008.07.24. 13:50:15

amúgy salmoneus volt a legjobb ebben a sorozatban.....

Chymbeleee 2008.11.30. 08:51:27

Én szerettem mind a két sorozatot.
És a durva, hogy csak most tudtam meg, elolvasva a fentebbieket, hogy Ares, alias Kevin Smith 2002-ben meghalt. Pedig nagyon bírtam a karakterét... nyugodjék békében.

Vykie4XENAresLove4ev 2009.10.18. 01:53:22

oké, először is én nem szoktam blogokat olvasni vagy ilyesmi, de ma valahogy belebotlottam ebbe..
még az elején hozzáteszem h magamat alapvetően nyugodtnak jellemezném és ahhoz h szinte felrobbanjak a méregtől egyetlen egy ponton kell csupán úgymond ütést bevinni..
és te ezzel az ocsmány, undorító és lealázó irománnyal telibe trafáltál..
A kedvenc sorozatom gyalázása számomra személyes sérelem..

"siralmas, nevetséges sztori"--> a te puszta létezésed az a siralmas, te utolsó féreg..
"azok az állandó verekedések"--> szerinted mi a túrónak kéne történnie harcosok életét nyomonkövető sorozatban??!! ha nem tetszik ne nézd, senki nem kérte.. azt meg végképp nem h mindenféle hozzáértés nélkül fellengzősen oszd az észt..
A XENA tizenegy éve a kedvenc sorozatom, és minden egyes pillanatban jobban szeretem.. semmi sem múlhatja felül.. jöhetnek újabbnál újabb sorozatok de soha többé nem lesz még egy ilyen.
Egyszerűen el nem bírom képzelni hogy lehet olyan ember akinek legalább egy kicsit ne tetszene, őszintén szerintem az nem is normális..
ha mégis, oké.. de akkor ennyi, felejtse el.. menjen és keressen valamit ami kielégíti igényeit..
én nem írkálok olyan sorozatról amit szerintem tiszta pénzkidobás volt elkészíteni, nem ócsárolom amit néhány rész után a 'tovább nem nézednő' kategóriába tettem.. ha nem tetszik, nem nézem, kész.
De az amit itt te levágtál.. felháborító.

ha mindezt élőben, egy légtérben hallom tőled.. garantáltan elvágtam volna a torkodat.. és kivágnám a szivedet.

A történetek lenyűgözőek, a karakterek zseniálisan vannak kitalálva és megformálva egyaránt, lélegzetelállító tájakon forgatva és az egész a fenséges és misztikus ókorba helyezve. Az egész lebilincselő, izgalmas, tanulságos, átható és magávalragadó tökély, mely mindenféle irányt felölel musical-től, vígjátékig,tragédiák, nagy harcokra vagy érzelmekre alapuló kis és nagy cselekményszálak melyekkel a múlba vagy jövőbe kalandozva követhetjük minden idegszálunkkal a történéseket a világ legtávolabbi sarkaiba is..

ha mindezt képtelen vagy értékelni, legalább ne gátolj másokat ebben..
és elvárom hogy mutass némi tiszteletet, a sorozatok és a színészek iránt egyaránt..
"nem futott be az X-aktákban sem"---> wow, mivel az csak egy epizódszerep volt(2rész h pontos legyek, veled ellentétben!!), de ha utánanéztél volna felteszem tudnád hogy Lucy azóta sem ül és lógatja a lábát.. bár nem mintha igazán ilyenre akarnám pazarolni az én drága időmet hogy győzködjek egy ilyen mélyen belülről rodhadt alakot hogy lásson a szemével..
te beteg vagy!!

csuszokotes 2009.10.18. 04:24:38

@Vykie4XENAresLove4ev:
Az igen, ennyire mélyen burjánzó fanatizmust, amit kiírtál magadból öregem teljesen elég lenne a néhai OPNI-ba, ahol a kis celládba bevinnének egy Junoszt TV-t, ahol nézheted ezt a hatalmas baromságot :) Naa vágd ki az én szívemet is Csingascsuk, mert szerintem is egy nagy idióta Zsé baromság a hujujuú-t ordibáló és minden gravitációt nélkülöző "harcos hercegnőd" a kedves barátjával a Horkolással, teljesen neked írták ezt a sorozatot!

Winston007 2009.10.18. 16:32:10

@Vykie4XENAresLove4ev: Basszus te frankon beteg vagy. :)

Italo Balbo 2010.01.07. 08:50:43

@Vykie4XENAresLove4ev: Az évtized kommentje :-) Látom még időben is született hozzá

bozak 2011.01.30. 01:53:52

Maradjatok a Grace klinikához hasonló szaroknál az valónektek,meg a Barátok közt. A Xena rohadt jó dark fantasy volt.

mates11 2012.02.25. 18:53:09

Gyerekkorom egyik legnagyobbja a herkules,emlékszem még játékfigurát is vetettem drága jó szüleimmel,ami nem pont volt olcsó... :D

Most épp belenézegettem pár részbe,mivel leszedtem torrentarány javítás céljából,tényleg nem igazán lehet komolyan venni így felnőtt(ebb)fejjel,de mint gyermekmese úgygondolom tökéletes,magával ragadó és nem mutat rossz példát az ifjabb nemzedékeknek... :P

Projektmenedzser 2013.12.06. 07:31:04

amúgy Lucy Lawless azóta már a Spartacus-ban vitt egy mellék-fő szerepet www.clattoverata.com/wp-content/uploads/2010/03/lucybath1.jpg
süti beállítások módosítása