HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Cynthia Rothrock

2007.12.18. 22:00 Winston007

A ZSkirálynő személyesen! Nőként annyit adott ennek a szakmának mint Éva az emberiségnek vagy mint Lendvai Ildikó az MSZP-nek. A 80as évek közepétől a kilencvenes évek végéig a legmeghatározóbb női ZSsztár volt. Hihetetlen karate tudása elfeledtette, hogy olyan feje van a csajnak mintha Claudia Schiffer fogait berakták volna egy keltetőbe és ráoperálták volna egy vidra fejére, majd az egészre raktak volna egy szőke parókát. Ennek ellenére még erotikus jelenetei is voltak, amely a katolikus egyház mellett talán a legrosszabb hatást keltette a bimbódzó szexualitású kiskamaszok között.

A hölgy egyébként tényleg híres harcművész: több mint 5 (!) fekete öve van különböző harci ágakban, ami azért elég komoly. ( Ez mondjuk elgondolkodtat, hogy ne kössek 7 kupakot a nagy hasamra mert én legalább 7 különböző whiskytől rúgtam be. ) Karrierjét Kentucky Fried Chicken reklámokban kezdte. De az USA helyett Hong Kongban futott be ahol több blockbusterre volt. Sőt nézettségi rekord is fűződik a nevéhez. Manapság csendesen él világhírnevébők és ő lett a helyi karatés Béres Alexandra aki fittneszben nyomja.

Jelentősebb filmje: China O'Brian, Düh és dicsőség, Sárkány lady

Szuperképességek: bunkerfal bomlasztó arcszerkezet, skorpiórúgás, baszott nagy lapátfogak

 

 

 

Akció közben sikerült lekapni őt. Hát nem fantasztikus!!!!

22 komment

Címkék: zssztar cynthiarothrock

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr86268696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rézfaszú bagoly 2007.12.30. 20:34:42

na de most mér, jó dudái voltak

tiboru · http://blogrepublik.eu 2007.12.30. 21:34:18

Jaja, én is elkaptam volna egy fordulóra, ha nem félnék tőle.

bámész 2007.12.30. 23:38:28

Köszönöm, hogy emléket állítasz ezeknek az embereknek. Nálam Cynthia, Dolph és Michael Dudi a garancia az azonnali továbbkapcsolásra, fintorral kísérve. Remélem, sokáig lesz energiád és muníciód a bloghoz! Én pedig megpróbálom távol tartani magam ezektől a filmektől, hogy ne is ismerjem meg az ide kikerülő emberek képét.

Az Acapulco akciócsoportról: a gportalos rajongói oldal csak a csöcsökért volt, és annak is kevés. Én kamaszként nem tudtam ellenálni a sorozat fő vonzerejének, lelkesen néztem.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.12.31. 00:13:43

Cynthiát én is megcsinálnám, ha le lenne drótkötéllel kötözve és az ereiben tíz köbcenti nyugtató is keringene.

mókus 2008.03.26. 04:15:23

naaaa!! cynthia kedves néni

Gringo 2008.05.27. 08:31:50

Szerintetek ez a nő csúnya? Hmmmm... Lehet, hogy vmi baj van az ízlésemmel?

Dymoon 2008.07.11. 19:13:18

Azért egyáltalán nem olyan szörnyű, mint amilyennek leírja. Szerintem bárki bevállalná egy kellemes éjszakára, jó alakja van, tehetséges, és azért a feje is tűrhető. Bár nekem személyes harcművésznő kedvencem Karen Sheperd, sajnálom, hogy ő idehaza alig ismert, és nem szerepel a Zs kategóriás sztárok között :'( Filmjei: Cyborg 2, Terminator Woman, Righting Wrongs (Cynthia ellenfele), Hercules sorozatból a Végrehajtó(itt is összeméri erejét Cynthiával)

bitmybone 2008.07.17. 22:02:20

Hú, Cynthia: kiskölyökként odavoltam érte! Azért ma is szívesen megharapdálnám...
Különben ha már csajokról is esett szó, eszembe jutott valaki, aki még nem kapta meg az őt megillető cikket: az izom- és fitneszkirálynő Cory Eversonról lenne szó( tuggyátok, Dupla dinamit, pláne, hogy JCvD a főszereplő).
Ha áldozni kellene a harcművészetek oltárán, eszembe jutnak a hongkongi "műalkotások". Asszem ezek közül a művészek közül talán a legnagyobb név Brigitte Lin. Még őróla itt nem olvastam: Winston, ugye majd idővel azért ezt is lehet majd?

Dymoon 2008.07.20. 01:00:35

Cory Eversonnal is elszórakoznék :DD Nem rossz nő. Attól függetlenül, hogy egy kissé túl izmos, nekem bejön :P

bitmybone 2008.07.20. 01:54:52

( Ez mondjuk elgondolkodtat, hogy ne kössek 7 kupakot a nagy hasamra mert én legalább 7 különböző whiskytől rúgtam be. )
Winston! Csak egy laza kérdés: külön- külön alkalommal vagy egyszerre?

YEZy · http://www.azsiafilm.hu 2008.07.21. 13:16:55

{ Ha áldozni kellene a harcművészetek oltárán, eszembe jutnak a hongkongi "műalkotások". Asszem ezek közül a művészek közül talán a legnagyobb név Brigitte Lin. Még őróla itt nem olvastam: Winston, ugye majd idővel azért ezt is lehet majd? }

Brigitte Lin-t én nem említeném egy lapon Rothrock-kal, ég és föld a különbség. Akire John Woo azt mondja, hogy nem filmrendező az, aki nem dolgozott vele együtt, az azért nem csak zs kategóriás akciósztár... :) Ha már mindenáron a HK amazonok, akkor inkább Moon Lee, Cynthia Khan, Oshima Yukari illene ide, de a sor még hosszasan folytatható például olyan régi nagy nevekkel, mint Angela Mao. :)

bitmybone 2008.07.21. 23:53:29

Brigitte Lin-t én nem említeném egy lapon Rothrock-kal, ég és föld a különbség. Akire John Woo azt mondja, hogy nem filmrendező az, aki nem dolgozott vele együtt, az azért nem csak zs kategóriás akciósztár... :)
YEZy: én nem azt állítottam, hogy Brigitte Lin Zs kategóriás színésznő, mert sztem is voltak nagyon színvonalas filmjei, amik inkább erős "B" minősítést érdemelnének, pl. az Eight Hundred Heroes, vagy a Love Seed. Főleg a korai filmjei sorolhatók a jobbak közé(mint az imént említettek is).
Viszont ő is - mint kortársai közül sokan - egy időben belevetette magát a tajvani és hongkongi akciófilmek szennyáradatába.Ezek a filmek már inkább nevezhetők Zs-kategóriásnak, amelyeken az ő személyes varázsa sem volt képes sokat változtatni.

YEZy · http://www.azsiafilm.hu 2008.07.22. 08:20:16

bitmybone: lehet, hogy igazad van, én mondjuk sok filmjét láttam, de egyiket sem tartottam eddig zs kategóriásnak. :) Igaz, ez azért is lehet, mert elfogult vagyok a HK akciófilmekkel szemben. :D
Pofátlan önreklám, de itt írtam róla pár sort: www.azsiafilm.hu/index.php/Tajvani-szineszek/Brigitte-Lin-Chin-Hsia.html

és hogy ne csak offoljak, előkészületben van egy hasonló írás Cynthia Rothrock-ról is. :)

Sath 2008.07.29. 10:43:02

Egy nagyon fontos ismertetöjele, ami kimaradt hogy a filmtörténet legtöbb heréjét rúgta széjjel :)

xido 2008.09.28. 14:44:50

gyerekek..azért ez a kép..nem tudom itt hány éves..de eléggé..nagyon nem rossz csaj benyomását kelti bennem:)))

www.cynthiarothrock.org/CYNMAINPAGE.jpg

DeNiro 2008.11.06. 20:32:20

Hosszú fekete hajjal, meg így fiatalon azért tényleg nem rossz csaj:) tényleg, hány éves lehet? Én nem sok filjét láttam, de ha jól emlékszem, Jeff Wincottal van egy közös filmjük, A harc törvénye vagy mi a címe, azt viszont ajánlom mindenkinek, szerintem egyszer nézhető.

Sonny Chiba 2009.01.02. 22:28:38

Kamaszkorom bimbózó szexualitásában külön fejezetet képviseltek a Cynthia által játszott cicivillantások, aki becsmérli őt az velem álljon ki egy light contact-ra.

Darkon 2009.01.04. 12:47:55

Szemezgettem es talaltam egy muremeket C.R. cooprodukcio

www.youtube.com/watch?v=uxkr4wS7XqY

Oscar dij gyanus, de minimum AranySarkanyWilson szobor.

(kicsit nekem Anettka+KiszelTunde kombo ez a Cinthia)

DiliQtya 2009.03.12. 13:55:34

@Darkon: Ez a jelenet megfelel ZS munkásság mindent elmondó iskolapéldájának. Iszonyatgagyi.
Akárhogyis, nekem nem tetszik ez a nő, dehát ízlések és pofonok :)

MikiMecky 2009.04.07. 22:39:01

Ez a nő GYÖNYÖRŰ!

kaktusztea 2010.07.29. 23:00:50

Mindenkinek melegen ajánlom a "24 óra éjfélig" című már-már dadaista forgatókönyvvel bíró művet, amiben Cynthia volt a sztár húzónév, de csak pár jelenetben szerepelt.
Ebben a csodálatos filmben fordul talán elő egyedül a filmtörténetben, hogy a japán fószert egy néger játssza :D
www.imdb.com/title/tt0083509/

Zus 2011.01.14. 21:09:45

@DeNiro: 1957 március 8-án született.
süti beállítások módosítása