HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Matthias Hues

2007.12.29. 15:23 Winston007

A tipikus gonosz fejű csávó. Valószínűleg ha a hatvanas években lett volna színész ő játszotta volna minden világháborús filmben az SS tisztet. Mint az a bandzsafejű a Kelly hőseiből.

Matthias ahogy a neve is mutatja a bamba tekintetű lóbaszó méretű németek nemzetségéből való. De egyúttal védelmembe is veszem mert felmenői között sok jeles személyiség van akik tudományban és zenében is nagyot alkottak. A "kis" Matthias inkább öttusázott mert valószínűleg a bicepsze gyorsabban nőtt mint az agya. Ki tudja ha többet matekozott volna most lenne hidegfúzió meg Star Trek. (Ehelyett klingon tábornokot játszott a Star Trek VI-ban....)

Matthias sportkarrierje elég szép eredményeket hozott , ahogy többi sztárunknál is. Majd Párizsba ment ahol aerobic edző lett. Többek között saját klubja volt, és a Jane Fonda módszer lelkes híve lett. Ezt megunva átszállt az USA-ba ahol megtapasztalva az amerikai életformát mindenét eladta és letelepedett. A nyolcvanas évek végén végül rásugárzott a szerencse, ránk pedig nem és színész lett.

1986-ban debütált a Karate tigris 1-ben. És ez megnyitotta előtte a kapukat. Ahová rosszarcú gonosz szereplő kellett oda mindig őt hívták. Jellegzetesen ő volt az aki megölte a főszereplő legjobb barátját, barátnőjét, nagymamáját, kutyáját, háziorvosát vagy patikusát.

Rengeteg filmben halt meg különböző öklök és fegyverek által, mindezt sztoikus nyugalmat sugárzó germán precízitással tette. Tényleg látta már valaki mosolyogni bármelyik filmben?

Szuperképességek: jártasság a XIX.századi német filozófiában, ha gáz van -hála öttusás múltjának- el tud evezni onnan gyorsan, aerobic órákat tud tartani a főgonosz gorilláinak

A fenti képen Matthias a világegyetem nagy kérdésein gondolkodik. Gyerekek ne csak kardozzatok filozofáljatok is ezt Matthaias bácsi üzeni nektek.

16 komment

Címkék: zssztar matthiashues

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr28278238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RCH 2007.12.30. 22:31:49

En lattam egyszer mosolyogni; egesz szimpatikus volt ;-)

NovaScream · http://www.imdb.com/title/tt0099817/ 2007.12.31. 15:47:17

Mosolygott a Dark Angel nevü annyira azért nem szar szájencficcsön filmben.(Double feature a film mivel Dolphi a cuccban a főszereplő)

Talec 2008.02.10. 09:32:17

I Come in Peace!

Macintyre 2008.03.23. 09:42:12

A Dark Angel azaz a I Come in Peace Filmben valoban mosolyogt, és még csak nemis erőltetett grimasz volt:) Az a film nagyon régi, kis ovis koromba immátam;) MA már csak a YouTube-van 10részre felvágva, na ott látam:) EMlékszem,hogy mindig ilyen idota hörgéseket adot le: szarul Hangzot egy Cyborg-nak!:) De a szerep kifejezetten jól állt neki. Szerintem az egyik legjobb szerepe volt. A változatóság kedvé ért, itt is a Gonosz idegent játcotta.:) - "Ismétlem a szerep Naygon jól állt neki"

YEZy · http://www.azsiafilm.hu 2008.06.18. 09:40:54

Tegnap volt a film+-on a zseniális Digital Man című alkotás, abban is osztotta a népet és egy jókora kályhacsővel lövöldözött... :) A digó meccs legnagyobb kritikája, hogy ez a film izgalmasabb volt... :)

bitmybone 2008.07.19. 17:02:30

Asszem láttam egyszer egy olyan filmben is, amiben kivételesen nem egy genyát jáccott: talán A római nyomozó lehetett(Saylor híres regényéből), és Bryan Brown volt -én legalábbis úgy emlékszem - a főszereplő.
Egyébként nem a Karate tigris 1-ben játszott (ott van Damme rúgatta szét a seggét Kurt McKinley által), hanem a 2. filmben: ott spec Cynthia mami volt az egyik főszereplő...már bocs a kiigazításért.

bitmybone 2008.07.19. 19:18:40

Matthias kapcsán eszembe jutott a TC 2000 c. ultrahiperszupergáz sci-finek nevezett filmecske is: nem semmi volt abban a ZSsztár felhozatal(Bolo Yeung, Billy Blanks, Jalal Merhi, Bobbie Phillips és persze a fent említett Matthias bácsi is). Emléxik még rá valaki?

Dymoon 2008.07.20. 00:58:45

bitmybone
Én csak a tékában láttam régen a VHS dobozát, de a filmet "sajnos" kihagytam :)

Amúgy ez a Hues úr egy igazi "színészlegenda", mesterien tud fapofával az asztalra csapni és azt mondani, "Ütött az utolsó órája" muhhahaha :DD

Dr. No 2008.08.01. 14:47:14

Na ez egy alapvetés tőle:
www.youtube.com/watch?v=Y-3SsBsjFKU

Na meg az Igazságos küldetés!

bög 2008.08.03. 16:57:23

mi a fasz köze van az öttusának az evezéshez?

Arbogast 2008.11.12. 10:41:20

A Digital Mant se felejtsük el.

Cactus71 2009.01.12. 09:08:17

A sötét angyal büszke birtokosa vagyok divx formátumban. Valamelyik nap megnéztem, és igencsak jókat derültem rajta.

mentalistagenya 2009.08.01. 19:39:30

Vele találkoztam pár éve Vegasban, a haverom fényképezkedett is vele, én nem mertem :-DDD

Frank Dux 2009.12.31. 19:34:59

Találkoztam vele a fittparádén,nagyon rokonszenves volt. A feje már öregszik, de határozottan jo kondiban volt. Az igzazságos küldetésben volt a csúcson, de láttam a Baywathch-ban is mellékszerepben

Leeroy of SMV Design 2010.04.17. 19:56:40

Azt olvastam valahol, hogy azon ritka germánok közé tartozik, akik tökéletesen akcentus nélkül megtanulták az amerikai angolt. Ez azért nagy szó, hisz maga a nagy Arnold sem perfekt ilyen szempontból. :)
süti beállítások módosítása