HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Shannon Tweed

2008.02.19. 09:34 Winston007

Valóban nem volt még nő kis blogomon , ideje volt pótolnom a hiányt. Jöjjön egy nő akinek csöcse nagy, ajka vad, filmje szar. Shannon kanadai és onnan indult burjánzó karrierje, szépségkirálynőként kezdte. Először ő lett Miss Ottawa Valley és negyedik lett a Miss Canada választáson. Aztán tipplizett Amerikába mert gondolta ilyen csöcsökkel ott nagyobb eséllyel lehet színésznő.

Először kisebb sorozatokban szerepelt, amit 1981-es Playboy szereplésének köszönhet valószínűleg, hiszen ő volt Miss November. Majd egy idióta erotikus vígjátékban tolta a Hot Dogban. De a kilencvenes években ontotta magából a Zskategóriás erotikus thrillereket amiben igazából csak a csöcseit lehetett értékelni. De ami mégis biztosítja a helyét a panteonban az a Drágán add a halálod című akciófilmbe illetve a nálunk Vegas Vice néven futott filmen is sokat lehetett nevetni.

Magánéletében az igen érdekes fejű Gene Simmonssal él, aki a Kiss gitárosa egyébként. Shannon nőként nem ZS igen A, de filmjei méltó helyet biztosítanak itt neki. Sok srác bimbódzó szexualitását segítette át a mélyponton filmjeivel és főleg dekoltázsával.

 

 

Meg hát! VAUUUUUUUUUUU!

25 komment

Címkék: shannontweed

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr97345261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lali 2008.02.19. 10:10:59

csak a miheztartás végett:
www.celebritymoviearchive.com/tour/name.php/217
megkérjük 18 éven aluli hallgatóinkat, hogy ne nézzenek bele a linkbe.

Tarajos Goethe 2008.02.19. 11:10:53

Sok már nincs a nyugdijig az biztos.
Olyan öreg mint a római birodalom ,de az kétségtelenül profizmusra vall hogy már 20 éve pont ilyen lepattant vén transzinak néz ki! :)

Ati-pati 2008.02.19. 11:23:05

Ne felejtsük el, hogy a Rém rendes család című klasszikus egyik részében, saját magát játszotta, nem kis izgalmat okozva Alnek.

Ati-pati

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.02.19. 11:33:31

51-ediket tölti majd márciusban :)
Fénykorában (volt neki olyan? :) szívesen megismertem volna közelebbről ;)
Csak akkor Shannon nénit elítélhették volna ifjúságrontásért... :D
A filmjei tényleg bűn rosszak. De a hölgyemény anno valóban nem volt ZS-kategória!
Szép darab cindúr egyébként: 178cm (a 'katalógus' szerint :)

Pirospont 2008.02.19. 11:34:21

Nálunk a szanalmas.hu-n is vannak elég nagy homokos bugrisok, akik kommentelnek meg írkálnak - kurva unalmas az élet, csak a retykó megy meg a munkanélküliség.

Kretusz 2008.02.19. 11:44:08

de akkor mér nem egy csöcsös képet raktál ide?

kenyszerjogasz 2008.02.19. 11:47:25

oppá tééllleg

erről jut eszembe rég nem szániztam.
de felnyitottad a szemem, mi is hányzik, hova is tartozom.
köszönöm pirospont, legjobbkor a legjobb helyen!

John Coca 2008.02.19. 11:48:24

Még a magyar Playboyban is volt egy sorozat róla a húgával egyetemben...
Hmm régi szép emlékek, ha feltörnek! Megyek is...

Märton Hellstörm · http://thekillingscreens.com 2008.02.19. 12:11:07

Shannon Tweed jó öreg Al Bundy stenk...

amúgy - hogy egy triviális tényt tegyek hozzá a dologhoz - Gene Simmons a basszusgitárosa a KISS-nek (bár lehet, hogy csak engem zavar ha összemossák a basszusgitárt - gitárt)...

Popper 2008.02.19. 12:51:22

Sahnnon filmjeit senki nem azért nézte, mert olyan qrva jók lettek volna...nagy csöcsök, kerek seggek, néha egy kis muff is bevillant. Szal jó volt az.:)

Gecc 2008.02.19. 13:40:28

Mar megette a kenyere javat, de most sem tudom, melyik likaba raknam a boregeret.

stopper 2008.02.19. 13:48:27

"tipplizett Amerikába mert gondolta"
"Shannon nőként nem ZS igen A"
Meg még vagy nyolc vessző hiányzik. Utóbbit nem is értem.

Jim 2008.02.19. 14:25:08

Esze semmi, dugd meg jól. Nem érdekel, hogy 50. De ha húsz évvel fiatalabb lenne, akkor meg az nem érdekelne, hogy 30.:)))
Mint a lopott biciklit.

Gecc 2008.02.19. 16:06:22

stopper 2008.02.19. 13:48:27

Koszonjuk szives hozzaszolasod! Esetleg ajanlhatom Grecsi Laszlo es Vago Istvan kozosen vezetett blogjat, ahol hasonlon szorszalhasogato kedves emberek kommentelnek.
www.aljunkmegegyszora.blog.hu

Andzso 2008.02.19. 16:21:01

és cinthia rothtock vagy hogy írják azt a nőnek látszó tárgyat?

Tarajos Goethe 2008.02.19. 17:49:19

Ő volt már de nem a női kategóriában.
Érthető okokból.

scout 2008.02.20. 10:47:07


Üdv.

Mióta megtaláltam az oldalt nem tudok lekattanni róla. Itt minden a másztszi kategóriába esik. :D

Ezt bekommentelem még egyszer-kétszer az újabb postok alá. Töröljétek ha elárasztásnak érzitek.

Azért írok mert van pár fil amit eddig lehetetlen volt kiderítenem, hogy miféle de ennek a kincsesbányának az olvasói hátha tudják a megoldást. :D

Elsőként egy Alien koppintást keresek.
A durva az, hogy én még a 80as években kölyökkoromban láttam. És végig meg voltam győződve, hogy az a 8. Utas a Halál. Mert az volt ugye filctollal a vhs-kazettán. Utána láttam persze az Aliens-t és a többit is, de csak kicsit fura volt, hogy másabbak a dögök ésatöbbi. Tizenvalahány év elteltével mikor valamelyik csatornán leadták az eredeti részt döbbentem meg, hogy basszus én ezt nem is láttam, hanem valami gagyi utánzat volt! :D

Tehát aki tudja, hogy mi az a film, vagy jobban kezeli a google-t mint én, az írja meg, mert életem egyik legnagyobb poénja. :)

A sztori hasonló volt. Kutatóhajó leszáll a valamelyik bolygón. Találnak egy tojást valami barlangban. Arcraugró az más mint az originalban. Ilyen barna takonyforma dolog. Majd csávókámból kijön a dög. Megnő, fölnyársal mindenkit a farkával ők meg próbálják kinyírni. Van benne android is ami nagyon bádog kinézetű; krapek mikorbi ruhában. A végén valami energiafegyverrel lenyomják amikor átszakit egy falat és a nyakába tuját döfni a kütyüt. Kb ennyire emlékszem. Majdnem 20 éve láttam.

Minden jót minden fannak.

Megyek Felfényezem a dobócsillagaimat.


scout

Sloane (törölt) 2008.02.28. 14:18:09

Tizenévesen imádtam a filmjeit, mindig néztem az ertéel-zatájnc vonulaton, persze mindig azt a részt vártam, amikor végre elkezd vetkőzni. Nagyon jó nő!!!

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.05.22. 22:57:30

Vágó István és Grétsy László helyesen írva a neveket. Én beugrottam a viccnek, hogy van olyan blog,(vesszőőőő) megörültem neki.

Gecc 2008.05.22. 23:51:36

SpockCooper

Termeszetesen nem tudatlansagbol irtam helytelenul a neveket... :-]

DiliQtya 2009.01.22. 12:15:43

Régi szép emlékek...

Off: Skacok, akárhogyis, de nálam Makepeace őrmesternő jelentette a kiverema...csúcsot. Az a vicc, hogy még ma is megmászósan néz ki. Igazi istennőként tartottam számon, kár, hogy rendszerint fagyosan viselkedett a sorozatban.

henzus 2009.03.28. 14:57:19

Kicsit terens nah meg kicsit phillip is egy kicsit öreg egy kicsit zs, de azért hülye lennék nem megdugni ha lenne rá lehetőségem (persze csak akkor ha még mindig igy néz ki azért nálam is van egy határ:P).

Skeletor 2010.06.27. 20:27:40

kiskoromban hányszor kivertem rá mikor nyomatták az erotikus filmjeit a Sat1-en te jó ég ,amugy van egy huga vagy növére nem tudom de kur-a jó nö ,a gyujtóhatásban Brosnan az ö lábai között hatástalanitja a bombát :D

Syracuse 2014.01.02. 00:55:30

Gene Simmons a KISS basszusgitárosa. -.-
Értem én, hogy ZSkategória, de a cikkeknek nem muszáj ZSkategóriásoknak lenniük, több odafigyelést pls.
süti beállítások módosítása