HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Dennis Hopper elment

2010.05.29. 23:51 Winston007

Életének 74. évében elhunyt Dennis Hopper a kultikus színész. Az utóbbi pár évben már sok ZSfilmben is szerepelt és már érett róla egy poszt. De mi mégis emlékezünk erre a nagyszerű színészre és azokra a felejtheteten karakterekre, amiket ő játszott. Sajnos betegsége erősebb volt nála. Nyugodjék békében a szelíd motoros. Karrierjéről a szokásos Filmdroidos magas színvonalon itt olvashattok egy remek posztot.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr762041364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zeratul86 2010.05.30. 10:20:15

Nyugodjék békében.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.30. 10:40:00

RIP
Előkotrom az Easy Ridert az emlékére.

T. Norbert 2010.05.30. 11:12:23

RIP

Winston, ha emlékszel, én többször írtam, ha róla meglátok zssztárok postot, akkor elvesztesz egy olvasót. Remélem, ezek után már nem fog megvalósulni. Sajna szomorú szembesülni avval, hogy egy-két fiatalabb számára ő csak egy színész, akit láttak pár zsfilmben. Szerintem elmondhatjuk, hogy pályafutása kezdetétől kábé 2000-ig az A-kategória irányában mozgott.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.30. 17:39:05

emlékezzünk pl. a true romence beli alakítására christopher walekennel! "a sziliaiak a niggerektől származnak. ez tény..."

DiliQtya 2010.05.31. 09:07:10

Hát nemtom. Az űrkamionosok nevű ízig-vérig ZSilm pl:1997-es. De a Waterworldben meg nagyon jól alakított. Mindenesetre túlszrárnyalja a klasszikus ZSinészeket.

Barton Fink 2010.05.31. 15:54:22

Ne vicceljetek, most komolyan az a téma, hogy Dennis Hopper ZS-e, vagy nem?!?

Akkor válaszolok: NEM AZ!

Én a Kék Bársonnyal búcsúztam/emlékeztem, hatalmas alakítás.

Nyugodjon békében!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.31. 15:59:53

szerintem senki sem állíthatja, hogy D.H. zsé-színész volt már ami a színészi kepességeit illeti, mert tényleg nem az. de vállalt szerepeket zsé-filmekben, ez is tény.

T. Norbert 2010.05.31. 16:09:03

@Bombadil Toma: De arra mindenképpen méltatlan lett volna, hogy itt post szülessen róla a zsszínészek között. Akárcsak Charles Bronson.

Leeroy of SMV Design 2010.05.31. 17:30:05

@T. Norbert: Pontosan így van, jó a példa. Elérte sok-eok más filmjével, hogy itt fel se merüljön a neve. Nyugodjék békében!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.01. 11:20:52

Köszi az ajánlást Winston.

@Barton Fink: Régen nem volt az, de azért az elmúlt időszakban bevállalt jó sok Zs kategóriás szösszenetet. Alapjában véve nem így emlékszünk rá, leginkább a Kék bársony és a Szelíd motorosok miatt emlegetik a nevét, de azért ott volt a Másodpercekre a haláltól, a Tolvajszezon, a Rémségek völgye és A holló egyik folytatása.

T. Norbert 2010.06.01. 16:49:48

@koimbra: Na jó, de mit értünk elmúlt időszak alatt? Az utóbbi tíz évet? Szerintem van egy bizonyos idő, amit ha valaki eltölt A-kategóriában, az felmenti őt a zsé cimke alól, mégha bele is csúszik. Szerintem például ha Robert De Niro elkezdene zséfilmekben játszani, ő már akkor sem válna azzá, mert "túl" sokat tett le az asztalra.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.01. 18:11:30

@T. Norbert: Nézd, anno Jean-Claude Van Damme is A kategóriás volt, aztán most nézd meg mibe játszik. Lehet, hogy Te vagy én még emlékszünk a régi szép időkre, de van aki már csak azt látja, hogy most mit hozott össze, vagy mondjuk Wesley Snipes.
Igaz, ami igaz, egyikük sem említhető egy lapon Hopperrel színészügyileg, de sajnos az utóbbi időben lejjebb adta.
Ha Robert De Niro elkezdene játszani B kategóriás szemetekben és 10 évig ezt csinálná, akkor 11-12 év után jobb esetben csak sajnálkoznak rajta, rosszabb esetben simán elfejtik, hogy mit is tett le egykor az asztalra, hogy milyen nagyszerű volt a Szemtől szembenben vagy a Kaszinóban, ugyanis az már régen volt és bizony akkor már ő sem fog A kategóriásnak számítani, hanem B (Zs) csapatba kerül.
Vagy említsük meg Cuba Gooding Jr.-t, anno Oscart kapott, erre most már senki nem emlékszik, nézhetetlen ganékban tűnik fel.
Szóval Hopper jó színész volt, bizonyított sokat, de sajnos az utóbbi időkben lejjebb adta többször is. Érdemein ez mit sem változtat, de ha valaki anno más súlycsoportba tartozott és most már nem oda tartozik, akkor bizony már nem tartozik az élvonalba.

T. Norbert 2010.06.01. 19:55:59

@koimbra: Nem tudom. Azért azt akkor is fura elképzelni, hogy 30-40 év A kategóriás alakításai csak úgy elfelejtődjenek. Van Damme nem jó példa, ő max. 10 évig volt A-kategóriás.
És maradjunk annyiban, hogy a B meg a Zs nem ugyanaz.:)

rammsteinfan 2010.06.02. 01:49:55

Waterworldben télleg jól alakítot én nemadtam volna neki arany málnát,Cuba Gooding Jr-ról meg annyit hogy kezd lefele süllyedni, van valami horror zombis film amiben szerepel, hát elég ganéj film

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2010.06.05. 02:04:23

T. Norbert: én csak nem rég olvasom ezt a blogot, (átlagban napi 4 zs-sztár, mert többet nem bír el a rekeszizmom) de már láttam köztük jó pár olyat amit azért kérdőre vonnék, p nem hiszem hogy valaki attól válik Zs-vé hogy az ma már gázos. Most is gyártanak zs-t meg 1990-ben is gyártottak zst, ha valami zsé, akkor az akkor is zsé volt.

Nem értek egyet pl. Rutger Hauerral, Robert Vaughn-al, Michelle Rodriquezel, Steve Gutenberggel , legalábbis nem úgy hogy ömlesztve szerepeljen pl. Coolioval, vagy Lorenzo Lamassal, de ezt a blogot nem én írom, nem én szerkesztem.

Ha ők itt vannak, akkor Hopperről is lehetne egy poszt (őszintén szólva csodáltam hogy nincs még) mert iszonyat sok gagyiban játszott, nem csak 2000-től. Igaz ettől nekem ő még nem Zsé. Egy színész nem attól zsé, hogy vannak szar filmjei, mindenkinek vannak. hanem hogy szarul játszik még egy jó filmben is. Ebből a szempontból Hopper - mivel jó színész, és jó karakterszínész volt - nem lehet zsé. Csak volt egy csomó melléfogása, mert nélkülözték, és abban játszott amiben tudott. Ha gonosz kellett, előbb hívták Gene Hackmant, vagy Anthony Hopkinst. A Waterworldos Arany Málnája meg nem értem miért volt, ugyanazt nyomta mint a Féktelenülben, akkor az is Málna?

Számomra Hauer sem zsé, csak őt is kurvára nélkülözték - most jobb mellékszerepeket kap mint amikor még volt benne szufla - mert Hollywood egy ilyen rohadt kurva. Kevés Tom Cruise tudja meglovagolni.

Szerintem alapvetően vannak az Ilyen Hopper szerű zseniális színészek, akik néha sok szarban is játszanak, meg azok akik sosem tudtak kitörni ebből, mert tehetségtelenek, de próbálkoznak amíg tudnak.

Egy szó mint száz, Hopperről ne legyen poszt, de át lehetne fésülni az eddigieket is, dacára annak, hogy amikor Winston ír valakiről, akit azt sem tudom kicsoda, csak sok helyen láttam, arra hatalmas riszpekt mert igen csak jó munkát végez. (Legutóbb pl a Wuhrer cikknél röhögtem egy nagyot, de Jim Varney sem jutott eszembe az utóbbi 10 évben hála a jó istennek).
süti beállítások módosítása