HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Fortress 2

2008.06.26. 07:36 Winston007

Lambert bácsi rábaszott és börtönbe rakták, ahol kapott egy robbanó bélpiercinget. Ez olyan kemény dolog, hogy meg is kellett mutatni milyen amikor a sok sólettől kidurran a gyomor. Megismerhetjük a nem is tipikus cellatársakat: a tudós nagyokos, a pattogó kemény kiscsávó, a geci és a bölcs néger , aki a megyei Morgan Freeman hasonmás verseny közönségdíjasa.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr38539888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2008.06.26. 07:44:37

Tegnap neztem meg az elso reszt (bar nemtom miert, mert amugy lett volna idom hatszor is, de inkabb hetszer) oszt csak akkor kezdett derengeni ugy igazan a film, bele az emlekeimbe. De meg mindig nemtom, hogy mi lesz a felesegevel... faszan elfutott, az biztos hogy nem kapjak el, de hogy a vegen talalkoznak-e amikor Krisztoforo megszokik a bortonbol...
Biztos... kulonben nem lenne hepijend! Node akkor is!

Lennek bortonor... az biztos. De csak amig nem kezd el valaki amokfutni es kozben szokni.

duran 2008.06.26. 09:35:33

én éjszaka biztos addig forgolódnék, amíg bele nem nyúlok abba a piros szarba.....

Gecc 2008.06.26. 10:13:28

Micsoda higienia... mindenkinek ugyanaz a szar adja be a szajan keresztul a toltetet.
Vaaaahhh! Az elso jar a legjobban, az uccso viszont mindenkivel nyalteso lesz.

Miert van az, hogy az akkori filmekben ha aktus volt, azt mindig kombineban tettek?

berczib 2008.06.26. 12:16:54

@duran 2008.06.26. 09:35:33
én is totál erre gondoltam. :D

@Gecc
Ez nem igaz. régebbi filmekben is vannak pucérjelenetek. Pl.: DOLEMITE. Nekem megvan a teljes. Mondjuk ott is volt cenzúra, olyan szinten, hogy akik kexeltek, totál feketék voltak, úgyhogy sokat nem lehetett látni a "lényegből". :D

Gecc 2008.06.26. 13:00:59

Berczib

Najo, biztos vannak kivetelek, de a legtobb moziba bekerult filmben akkoriban igen szigoruan vettek meg a szoftot is. Igy aztan bikiniben vagyunk kenytelenek azt nezni, amit ma mar szemrebbenes nelkul szinte tokeletesen imitalnak, raadasul ruha nelkul.

Atarockstar 2008.06.26. 14:33:02

Sztem ez nem ZSfilm. Ez király film.

bozlaat 2008.06.26. 16:23:45

Nemtom, szerintem sem idevaló.Nekem tetszett annakidején. Most kicsit fura,de csak mert eröltetettek a szinészek.Főleg az őrök tök bénák,biztos ócsóó statiszták. Érdekes,h az asszony kombinéban van a Lambert golyója,meg majdnem látszik...

ekekapa 2008.06.26. 19:00:29

Én emlékeim szerint nem láttam ezt a filmet, hogy Zs vagy jó film e az a végén elválik. Mondjuk az szerintem is érdekes, hogy az őrök vagy mik tényleg bénák, meg azt se értem miért kellett annak a szegény statisztának értelmetlen halált halnia. Az egy dolog, hogy ott van az a vörös vonal de mi értlme, mi van azon túl amit ilyen brutális eszközökkel kell védeni.

berczib 2008.06.26. 19:18:35

@ekekapa
igazából nem a vonalon túl lévő dologokat védik, hanem a raboknak akarják elvenni vele a kedvét, hogy átlépjék. tehát nem Charlie csokigyára van ott ( elnézést mindenkitől a hasonlatért, Gecc szerinted az milyen? :D ), hanem valami olyan hely ahonnan mondjuk könnyen ki lehet szökni. de lehet az is, hogy csak szívatásból van ott a vonal, hogy még jobban terrorizálják a rabokat. tehát ebben a filmben (eddig) van fantázia, de a színészi játék azért sokat ront a story-n. de várjuk ki a végét. ennyiből még bunkóság lenne következtetést levonni (bár lehet, hogy winston már megnézte előre, azért posztolta be :D)

duran 2008.06.26. 19:57:31

szerintem sokunkhoz hasonlóan winston már rég látta a filmet annak idején :) Véleményem szerint meg amúgy sem tesz fel olyat, mait ne nézett volna meg.

Taktikai Reset 2008.06.26. 20:40:13

a hitetlenek kedvéért az űrben úszós jelenet a Fortress 2-ből:

www.youtube.com/watch?v=Hw9mkAI1Vr8

külön felhívom a figyelmet Mr. Lambert testi erejére - puszta kézzel húzza össze a zsilipajtót :))

Gecc 2008.06.26. 23:05:44

Berczib

Marmint hogy milyen a hasonlat, vagy milyen a Charlie es a csokigyar?
Kezdenem a inkabb a masodikkal... nem lattam, mivel nem birom Dzsoni Deppet. :-]
Igy aztan hasonlitani sem tudok.

Amugy szerintem a voros vonal inkabb az alatald is emlitett masodik esetre van ott, hogy jobban terrorizaljak az embereket, illetve a megfelemlites eszkoze.

(En ahogyan mar regebben is kifejtettem nem feltetlen tartom ZS-nek ezt a filmet. Nekem a ZS meg mindig az alja illetve ami egy kicsit folotte van kategoria).

berczib 2008.06.27. 06:23:26

gecc
a filmre gondoltam. hatalmas szégyen az egész. embereknek ilyet nem kellene csinálnia. 1 dolog, hogy gyerekeknek készül, de kaka. sok nagykötségvetésű szerentségtelenkedést adtak ki mostanában (HP után divat lett) amiknek a nagyja elég rossz. viszont ezek többnyire nem olyan vészesek, mint charlie és a csokigyár. azok max B minősítést kapnak. de az! simán idevaló!

Gecc 2008.06.27. 07:25:06

Berczib

Nalam mar ott elszakadt a cerna, amikor meglattam a posztereket a metroaluljarokban. Nem eleg, hogy nem birom Dzsonit, de az a felelmetes plakat nagyon kiutotte a biztositekot. Hat hogy lehet ilyet gyerekeknek kesziteni?
Vagy a jovo nemzedeke csokottagyu kiborgokbol all majd, mert akkor oksa!?

ekekapa 2008.06.27. 17:10:17

Berczib
Azt én is gondoltam, hogy nem a Csokigyár van ott bár lehet, hogy az és a vonal tényleg azt védi nehogy a csokira éhes rabok felzabálják az összes csokit.:)
Amugy szerintem Johnny Depp nem rosz szinész, példa rá a Félelem és Reszketés Las Vegasban.

duran 2008.06.27. 17:25:09

na nem bírtam kivárni, és megnéztem a filmet újra (rég láttam, nemnagyon rémlett)
A film nem ZS. Jó nem is A.
A színészi játék valóban lerontja.
Néhány jelenetnek meg gagyi feelingje van. De amúgy nem egy rossz film.
süti beállítások módosítása