HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

A nindzsa közbelép trailer

2008.04.29. 19:16 Winston007

Kinek van meg? Nekem ez nagyon kell!De addig is izguljuk végig Franco Nero alakításának trailerét.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr73447634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delacroix 2008.04.29. 19:39:11

már az alapötlet is ép ésszel feldogozhatatlan: a bajszos, Árpád-hasonmás olasz ninnya :)) A narrátor befejező mondatai különösen ütnek, leszűrik a film alapigazságait: "nem számít, mennyien vagytok, aki 1 nindzsát támad, az számoljon a következményekkel"(fehértai szabadfordítás) LOL :DD

2008.04.29. 20:04:19

A halálos simogatások nagymestere :)
Huhú! De régen voltam kiskölyök! Akkoriban ez bizony csúcsnak számított. Mára kicsit változott a helyzet :D

Gecc 2008.04.29. 20:47:22

Most is hont foglal a budosbogar!

név 2008.04.29. 21:10:31

És a jó öreg Só Kosugi mester is itt van... :)

huruthörcsög 2008.04.29. 22:37:20

Jelentem, rendelkezem az alapművel.
Tudsz videót digizni vagy másolni?

Gordiusz · http://www.jorubafoto.eu 2008.04.30. 09:28:36

Ha már ennyire benne van a témában, igazán betaníthatta volna Árpád apánk az ősmagyarokat egy-két fogásra. Mennyivel izgalmasabb kaland lett volna az a honfoglalás! Na és nem utolsó sorban gyorsabb is - egy-két füspatronnal le lehetett volna tudni az őshaza és kárpátok közötti(egyébként elég macerás) távot. A besenyők meg bekaphatják! :)

Hektor 2008.04.30. 15:09:28

Érthetetlen, hogy egy Franco Nero, hogy vetemedett ilyen szerepre. A bajszos, cowboy képű ninja, fehér ruhában. Havas tájon kívül, hol lehet elrejtőzni talpig fehérben?

berczib 2008.05.02. 07:33:04

Hú de gyalázatos egy film ez! Br szerintem ez is olyan hogy a trailer szarabb mint a film, de ettől még csak max Z jelzést kaphat.
Hektor hozzászólásáról 1 még abszurdabb lealacsonyodoás juott eszembe:
www.youtube.com/watch?v=skBlEbsM0jM&feature=related

Arnie Cunningham 2008.05.02. 12:25:50

Wááá,ez borzalmas!!!Mi jöhet még?Mickey Rooney a hösszerelmes szerepben?Dagadton-kövéren..?David Hasselhoff egy epiláló-reklámban?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.05.09. 22:50:25

Úristen! Ez a film nekem megvolt!!!!!!
Méghozzá ősrégi, másolt videókazettán, alámondásos szinkronnal:D:D:D.
Rongyosra néztem gyerekkoromban, egyszerűen imádtam. És aztán teljesen megfeledkeztem róla.:( Halljátok, ennél jobb Zs-kategóriás film a világon nincs! Ez életem egyik legmeghatározóbb filmje :D Ezen nőttem fel!!!!
Jesszus, még az is lehet, hogy megvan valahol...
Istenem, add, hogy meglegyen!!!
Mindenesetre örökké hálás leszek ennek a blognak, mert ha nem tévedek ide, valószínűleg örökre elfelejtem ezt a filmet. Kár lett volna... Köszönöm, fogalmatok sincs, mennyire jólesett újra hallani erről a filmről. Visszafiatalodtam vagy tizenöt évet... áhh, ez leírhatatlan!!!
süti beállítások módosítása