HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Zsorozatok a TV-ben: Szupercsapat

2008.03.02. 16:44 Winston007

Egy újabb kamaszkori kedvenc, ami mára inkább viccesnek tűnik. Hannibál és csapata több évadon keresztül törtek borsot az amerikai kisembereket nyomorgató gengszterek és a katonai rendőrség orra alá.

A sztori egyszerű egy törvényenkívüli ( és persze igazságtalanul elítélt) kommandó Amerikában bujkál a rendőrség elől, de közben van idejük igazságot osztani. Van benne egy állandóan szivarozó parancsnok:Hannibál akit George Peppard alakít. Ott van a benga fuxos néger aki a Rosszfiú névre hallgat.Akit egyébként Mr. T alakít. A bolond Murdock. Meg a sznob csávó: Szépfiú.

Minden rész sablonos és ugyanarra épül: jön a Szupercsapat, megküzd a gonosszal akik jól bezárják őket valahova. Ők pedig két franciakulccsal és egy anyacsavarral egy tankot raknak össze. De tényleg, ezeket nem lehet bezárni sehova, mert rögtön szerelni kezdenek, még MacGyver (igen, coming soon) is a Szupercsapattól tanulta a szakmát. Mindig robbantanak, és az autó mindig ugyanúgy borul fel minden részben, furgonuk pedig már-már legendás. Mr. T és Murdock beszélgetésein pedig jókat lehetett röhögni. Mégis az egész most már annyira sablonosnak és kiszámíthatónak látszik, hogy nagyon gáz.

Mégis gyerekkorom egyik kedvence volt  a Das A-Team:) A mai világban kőkeményen ZS , és biztos sokat röhögünk rajta ha meglátjuk. De 10-15 éve mindenki abban a furgonban akarta az életét leélni!



Szép volt fiúk! De elég volt!

28 komment

Címkék: zssorozat zsorozatok szupercsapat

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr91362106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Underdogs#33 2008.03.02. 17:11:05

imádom ha egy terv sikerül!
:D:D:D

BlaiSeCT 2008.03.02. 18:10:32

És Rosszfiú gyűlöl repülni :)

Blasius 2008.03.02. 18:17:52

Hát igen, mai szemmel nézve tényleg elég gagyi sorozat, de amikor '89-ben láttam a német adón az összes részt 11 éves fejjel, nagyon tetszett. Ami fura, és hülyeség, hogy folyton géppisztollyal lőtték az őket üldöző autókat, de még véletlenül se sérült meg soha senki ebben, embert meg pláne nem öltek. Kicsit brutálisabbra megcsinálva a részeket, ma is élvezhető lenne szvsz.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.03.02. 19:07:17

Én már akkor is utáltam, amikor ment. Akkora arcuk volt, az összes szereplőnek, és hozzá olyan gané forgatókönyv, hogy egy részt sem bírtam végignézni. Rohadtul irritálóak így ránézésre is.

uhx 2008.03.02. 19:10:20

Sose néztem. Talán azért sem mert már a kilencvenes évek elején is éreztem hogy a szupercsapat a szupercsoport c. hasonló sorozat koppintása... Na az zseniál volt.

lali 2008.03.02. 19:18:58

hogy én mennyire utáltam ezt a szivaros pofát...nagypapám minden részt nézett, én meg a hajam téptem tőle.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.03.02. 19:24:28

Ja, semmire nem emélszek belőle, csak arra, hogy a nagydarab tagot mindig le kellett üssék repülés előtt. Biztos jó film volt.

paráznabillegető 2008.03.02. 19:24:31

mr t-nek 94ben londonban kőkeményen beintettem!
puha volt, mint a viasz...:p

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.03.02. 19:26:30

Imádtam a sorozatot, egy idevágó idézet az IT Crowd című remek angol sorozatból:

You probably think that's a picture of my family. Uh uh. It's the A Team. Bodie; Doyle; Tiger; The Jewellery Man. :DDD

smajkrem 2008.03.02. 20:45:11

Valhogy engem már 90ben sem fogott meg (14 éves voltam). Kva unalmas, sablonos és kiszámítható volt már akkor is. :)
De egy pár részt muszály volt végigszenvedni.

Nokedli 2008.03.03. 00:29:58

Még mindig dimenziókkal jobb, mint az Airwolf. :)

Soha nem felejtem el, amikor Hannibál és a csipetcsapat helikopterrel nekicsattantak valami sziklának, felrobbant a cucc, ők meg kikászálódtak a roncsok közül.

Airwolf best of: a helikopter rotorja által keltett "vihar" össze-vissza dobálja a földön a kocsikat, a gonoszok meg ide-oda ugrálnak az autók között. :D

Baszkurátor 2008.03.03. 17:32:10

Miszter T az isten!!! XD

Baszkurátor 2008.03.03. 17:32:47

Ja.Azt elfelejtettem, hogy istenebb mint a Csak Norisz.

Condottiere 2008.03.03. 18:40:30

Mr. T. a könnyűzene terén is domborított azért jobb, mint Hasselhoff www.youtube.com/watch?v=7_rBidCkJxo

Csenkujem 2008.03.04. 12:32:56

Sohasem szerettem ezt a sorozatot. Viszont McGyver-t néztem VHS-ről, hangalámondással...

ommm 2008.03.04. 15:03:12

MrT megérne egy posztot. simán.
idevágóként ajánlom Eddie Murphy Delirious c. stand-upját.
zseniális

Gabro 2008.03.08. 17:46:56

"két franciakulccsal és egy anyacsavarral"
Azért mindíg került valahonnan láng és/vagy ívhegesztő apparát, meg duct tape. (utóbbi nélkül az A-Team meg MacGiver is behalt volna) Meg lencse/rombuszmintás acéllemez, amit az aktuális járgányok elejére hefteltek.

báró Leopold 2008.03.29. 23:21:53

Gyermekkorom kedven sorozata, és bizony ám nem "A-Team" meg "A Szupercsapat" (ami az egyik leggázabb cím amit sorozatnak valaha adtak) hanem "Das A-Team" néven ismertem én is a Pro-7-en. "Ich liebe es wenn ein Plan funktioniert" :-)

duran 2008.06.02. 09:31:01

Nos, nemrég sikerült beszereznem mind az 5 évadot. 35G. Elkezdtem nézni. Hát gecinagy feelingje van :D Egyre csak ugrottak be a régi részek, amiket gyerekkoromban láttam. Azóta ezt nézem előadáson, otthon, de még a budin is. Jó ennyi év után tényleg eszméletlenül gagyi meg sablonos (és főleg sablonos), de nem tudom abbahagyni. amúgy amikor a helikopter nekicsattan a sziklának nem Hannibálék vannak benne, hanem a főgenyáék. És az egyiknek eltörik a karja is, úgyhogy nem sértetlenül szállnak ki a roncsok közül:)
De a kedvencem a szupercsapatos dzsipp. egyszerűen minden részben ugyanazok a gagyi dzsippek vannak. Azokat használja az amcsi hadsereg, az összes főgyenya, a kolumbiai drogtermelők (meg a venezuelai hadsereg), de még az afrikai bányákban is szupercsapatos dzsipekkel furikáznak a gonoszok az összes részben.
Taluajdonképpen a sorozat ma már elég nagy zs, de akkoriban (pálne amikor kijött) ez bombasiker volt Amerikában. És Ahogy a szövegben is olvashattuk, akkoriban mindenki egy ilyen furgonban akarta leélni az életét. hát énis.


ui.: mikor jön már a mekgájver?:P

duran 2008.06.18. 22:17:45

na újabb megfigyelések:

kb ugyanaz a 20-30 ember játszik a részek többségében :) szépfiú minden 6. részben ugyanazt a nőt csábítja el (csak más a sminkje meg a haja).
minden 3-4. részben ugyanazokkal küzdenek, ugyanazok az emberek a gonoszok (van egy bajuszos, aki már a részek harmadában volt...), néha még a főgenya is ugyanaz a színész.

illetve magyar vonatkozása is van a sorozatnak nem gyengén, ha valaki tudja h mi az, akkor piros pont :)

duran 2008.06.18. 22:22:01

ja amúgy a tegnapi részben egy teljes vegyi labor is előkerült a furgon hátuljából. De szépfiú 1 pipetta meg 2 kémcső segítségével megállapította, h milyen vegyianyagról van szó....
Magyarul nemcsak heggesztőműhely van ám ott :)
Külön jó még a nyomkövető berendezésként használt ampermérő is. A mutató kilendülséből Rosszfiú egyből le tudja olvasni, hogy mikor merre fordultak....

Delacroix 2008.06.19. 02:26:50

A francba, h én ezeket sosem vettem észre anno, én még gyermeki naivsággal és csodálattal néztem ezt a sorozatot, izgultam is néha rendesen :D

duran 2008.06.19. 12:46:24

10-15 évvel ezelőtt még énis :) de felnőtt fejjel más :)

duran 2008.06.20. 15:08:10

venni kéne egy gyagyi furgont, és megcsinálni szupercsapatosra :)

Balfars 2011.04.12. 16:40:39

Késve de itt a helye egy extra poénnak.

Az intorban szépfiú viccelődve/értetlenül nézi az előtte elsétáló cylon-t a Battlestar Galactica originalból. Ez azért extra poén mert cylom irtó pilótát játszott a sorozatban.
süti beállítások módosítása