HTML

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben

Ez egy emlékmű, egy panteon a Zs kategóriás akciófilmeknek, sorozatoknak és isteneknek.

Ez itt a reklám helye

ZSsztárok

Légy a ZS közösség része!

Friss topikok

  • Gerberus: Immár ő is eltávozott. (2024.02.05. 01:30) Carl Weathers
  • Gerberus: @Custertábornok: Richar Lynch-csel sem foglalkoztak, pedig ő már 2012-ben meghalt és az egyik legi... (2024.02.05. 01:27) RIP: elhunyt Rutger Hauer
  • Gerberus: Ha már Billy Dragoról és Rutger Hauerről megemlékeztél gondoltam szólok, hogy Lynch is meghalt már... (2022.04.05. 02:19) Richard Lynch
  • TH1: hehe, két évvel később rátaláltam, hogy öt év szünet után volt új poszt. :D (2021.05.12. 00:04) Zssablonkarakterek: a disztópikus jövő tini harcosa
  • Count di Luna: Mostanában a Yakuza 0 játék igen jól hozza a Zs hangulatot, a 80-as évek végi világot meg mindent,... (2021.03.12. 01:39) ZSsablon karakterek: A maffia

Ez is a reklám helye

HTML

Fortress 7

2008.07.08. 08:30 Winston007

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zskategoria.blog.hu/api/trackback/id/tr78558296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. No 2008.07.08. 13:00:09

Ez most off, de nagyon...
Csakis Gecc kartársnak, ha nem ismerné:
www.waces.hu/dugnam.blog/pasthelod.hell-and-heaven.org/dugnam/index.html

Hungarian McGee 2008.07.09. 17:31:13

Dr. No

Folytatódik az off...
Hát én is átlapoztam, és kit látok? Ott virít az én örök kedvencem Ana Ivanovic! Bárcsak tudnék szerbül beszélni, teniszezni, éééésss...Mindegy, ez nagyobb szerelem mint Gecc és Kristanna, bár még nem láttam Gecc szobáját ill a desktopját.;)

mt 2008.07.11. 20:36:31

bocs winston nem birtam várni és végignéztem a filmet... :D
hiányzott belőle néhány dolog azér. a legvége nincs feltéve a jutábra (legalábbis nem találtam meg) de gondolom biztos nem az a vége hogy ezt a büntetési rendszert beszüntetik és az emberek összefognak 1 szebb jövőért h ne keljen borgot csinálni minden csecsemőböl...
izé tegnap láttam egy filmnek a végét (olvadás, casper van diemmel), elméletileg arrol szolt a film h 1 aszteroidabecsapódás miatt a föld közelebb kerül a naphoz és melegszik minden, ami frusztrál 1 csomó embert és emiatt rabolni fosztogatni kezdenek, hőseink meg megpróbálnak elérni 1 gépet ami észak felé viszi őket csak a gép lezuhan, és akkor az volt a filmnek a vége h a nagy szárazság ellenére elkezd esni az eső. ez volt a hepiend. hogy esik az eső. nagyon komoly...

Dymoon 2008.07.13. 01:58:34

Érdekes, hogy a Fortress hazai kiadása teljesen máshogy ér véget, mint a youtubon található amcsi verzió... de nem spoilerkedek. :)

Gecc 2008.07.13. 02:33:18

Dr. No

:-D
Koszi.
A blogot ismerem... illetve ismertem, merhogy sajnos cenzuraztak ugy 1 honapja. Ezen a mirror siteon meg csak a regi posztok vannak fonn.
Meg kell jegyeznem, hogy a mai szolasszabadsagban a leheto legnagyobb parasztsag egyszeru emberek blogjat csak azert megszuntetni, mert a szexualitas ilyeten megnyilvanulasaval all elo. Ugyhogy remelem az admin pokolra jut! :-]


En annak orulok, hogy a fonokom nem latta meg a laptopom. Na abbol lenne egy Canossa-jaras utana asszem... :-]
süti beállítások módosítása